slide show

Småsaker

 
 
 
Det här fick jag med mig hem igår; ett guldigt nitarmband som passar väldigt bra tillsammans med min guldklocka, nailart pensel och ett glittrigt iphoneskal.
Ayan

Vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg och allt med dig du är du är fin,snygg, vacker mm hehe <3

Linnéa

Eller hur, är verkligen kär i mina nya klänning <3

Finfina inköp :)

Sara Ekman

snyggt! :)

Clara Arvidsson

Fina saker!
sv: Vad roligt att du tyckte de. Är allt bra? :)

caroline

Nice :)

Amanda

Det är en grymt bra serie :)

klara

Regalklockor är väldigt snygga!
gå gärna in på min blogg och fråga något i frågestunden, det skulle betyda oerhört mycket! kram

benedit ♥

snyggt! :)

sv; tack :D

Ammie♡

Snyggt skal!

H A N N A

omg tror jag har lika nitarmband haha:)

sv: tack duu, jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: