slide show

kiss me on my tulips

 
 
 
Väntar på ett paket från nelly med bl.a rhinestones som jag ska ha till nästa dag i den där nagelutmaningen som jag gör. sålänge målade jag naglarna i ett fint rosa lack från OPI.
▲ J0Z

sv: tack för kommentaren! Ja tror ja ska behålla de blonda, det är ju trots allt min naturliga hårfärg :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med paket. Denna färg var fin :-)

Emma Härnqvist

Vilken underbar färg!

emma ~ sjufoto! ★

sv: tack så mycket! :) Är allt bra med dig?
kram

Nelly

Läcker färg :) Blir spännande att se resultatet i nästa nagelutmaning! ^^

juliaa

Har ju varit inne på din blogg förut, mrn har kommit på en sak, fan vad jag älskar dina inlägg! :D
och nagellacket, gaaaah TO DIE FOR! nej men typ:)
sv: han är underbar ♥

Emilia

cool färg, jaa asfinaaa hus :O

Emilia

Fin & härlig färg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: