slide show

back to reality

Som ni kanske vet så är jag ledig på måndagar så nu har jag haft mitt sista höstlov ever och imorgon är det back to school för mig också. har haft ett helt okej lov och fått vila upp mig vilket verkligen behövdes, att gå upp 5 varje morgon tar på krafterna.
 
lite blandade bilder från lovet;
 
 
 
myskväll med veckorevyn och pretty little liars (bästa serien!).
 
 
 
min bästis och mina naglar!
 
 
mina akrylnaglar.
Liborius

du är så duktig när det kommer till naglar:)

har lagt upp mina senaste outfits, någon favorit?:D

Felicia [13år och rullstolsbunden]

Jätte fin nagelmanikyr :D

anna

så skönt att ha fått vila upp sig :)

Linda Johansson

fina naglar!

amanda

Åh, underbara pretty little liars! Bäääst! :D

NICOLE

Går också upp 5 varje morgon, det tar mer på en än vad man tror :(

Emma

Sv; Ja, visst är de fina! :D

Carro

Härligt att du haft det bra. Förstår att det måste vara jobbigt att gå upp så tidigt varje dag.

Jaha, men fy vad tråkigt att 5an krånglar så :(

Cecilius

Åh bästa Pretty Little Liars!!

Svar: jaa bästa serien!:)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: