slide show

31 days of nail art - day 15

 
 
 
Okej det här blev inte så himla lyckat men men. jag hoppas att jag uppfattade delicate print rätt nu, tänkte att det skulle vara nåt fint mönster och rätt diskret men man får väl tolka det lite som man vill. 
| photo |

Sv; tack:)

▲ Lina | fotoblogg ▲

Inte så fint?! Nu måste du väl skämta! Jättesnyggt ju! :o <3

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Jag var borta i en månad så jag var på jätte många ställen men de jag kommer ihåg är Long island ,boston,neagarafallen,OC,LA ,palmsprings,sanfransico,whasington DC.. :D Kram

Liene

sv: Eller:)

Gillar dom här naglarna!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack <3 Ha en fin kväll!

Sarah Persson

Jag testade ju endast en av dom men den jag testade tycker jag var grym! :) så ja, det är värt det! :)

Nelly

Vilka söta! :)

annie

sv; tack!
riktigt snygga naglar :)

Daniella

De vart jättefina :D

Sara Ekman

Söta!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: