slide show

let the sun shine





Målade en somrig design (igen..) på mina naglar. längtar verkligen till sommaren och det syns även på mina naglar hehe. har ju gjort den här designen en gång förut och även om jag inte blev så nöjd den här gången heller så lyckades jag iallafall bättre nu.

Sara

söta :)

Alice - Bilderbyalice

sv: hihi hon är tokigt söt!!

OMG!!! gud vad fina!!!!!!

har du lösnaglar? för alla dina naglar var så låååånga och jämna!!!

Anonym

allt bra? :)

OLIVIA WIKSTRÖM'

Hejsan,

Lottar nu ut ett valfritt iphone skal för 500:- i sammarbete med bloggtävlingar.se

Så varför inte gå in och delta?

om du inte har en iphone så kanske nägon utav dina vänner har det, då kan du alltid ge bort det ;)



Direktlänk till tävlingen; http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2986929



Hoppas du är med och deltar!

lycka till!

kramis

linnea

coola :)

sv: haha fan vad coolt ;D

R O N J A

sv: okej, då tycker vi lika du & jag då =) allt bra idag? kram

HANNA

sv: vad kul! och fint :D

anna

verkligen somrigt och fint :)

Sara Ahola

SV: ja men visst är de fina väskor?! jag skulle gärna ha dem alla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: