slide show

china glaze

Fick en fråga i blogresponse om jag inte kan visa upp alla mina nagellack märke för märke och eftersom jag inte har så mycket annat att blogga om just nu så why not. kommer nog inte visa upp exakt alla utan de nagellack som jag har mest utav från varje märke. men ändå vore det kul att läsa om?

börjar med ett av mina favoritmärken iallafall. har lyckats samla på mig en del nagellack från china glaze och alla är köpa på kicks, nagelgiganten.se och på en random affär i gran canaria. nelly.com och eleven.se har störst utbud av china glaze tror jag så kika in där om ni vill ha ett.











favoriten är orange knockout just för att den verkligen lyser på naglarna.
♡ ♥ y o u will be strong

svar: tack, hoppas jag med :D

va göru? :)

Molly-drömmen om att bli modell

sv; haha, jaa! :D

linnea

älskar det märket! :)

Michelle MK

massa fina nagellack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: