slide show

Snygga koftor, Gina tricot


Rätt så enkla men framförallt snygga koftor från Gina tricot =)

Linn

sv: Tack detsamma!:D



Snygga koftor!:)

emma

fin blogg

Lina

Sv: Allt bra med dig annars eller? :)

n e l l y ♥

tack detsamma :>

shamma

svar:hey hey, japp det har jag,sj?

caroline

like them :D

Lana

GE MIIIIIIIIIG

ida

oj vad du är lik en person jag kännner :O

herre!

simone

Godnatt julia, hoppas du sover riktigt gott och får en fin fredag.. helgen på ingång :D

Clara

Jag har haft en helt underbar dag :)

men idag (idag) blir så mycket bättre! :)

har du haft en bra dag? :)

Jonna

Verkligen :)

Alicia

sv: erkänn coool kille xD

lillan

jarråå allt är bra med mig:D hur är det med dig? haft en snöig dag?^^

Josefin

Får lite hollywood vibbar av dom. Du vet såna som kändisarna går runt i tllsammans med ett par schyssta jeans, stora brillor och en snygg väska :)

hanka

Nice kofta. Vet du vad den kostar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: