slide show

New York - del 3

Mäktiga empire state building.
På kvällen åt vi middag på planet hollywood vilket vi gjorde förra gången också! Supergod mat, bra service och restaurangen är som en liten upplevelse i sig.
sandra.

så himla härliga & fina bilder :D

Sofie

Jättefina bilder :)

Frida

Härliga bilder :)

Jag har nominerat dig att göra Liebster award utmaningen, läs om den ( om du vill) i mitt senaste inlägg :)

Svar: Skulle gjort det men hann aldrig se inlägget haha :)
Julia

Siri |Diabitfit|

Himla fin stad :)

Flisan

Härliga bilder :D

Tilda Barkselius

Men vilka härliga bilder!!!

NICOLE

Så snygga bilder :D Verkar som en grym stad!

Amanda

Åh va kul, fina bilder också!

Linnéa

Wow, jag måste verkligen åka dit :p

MALIN

Jättefina och härliga bilder :) Kram

Julia Svensson

Åh gud så fina bilder!!

Netti Starby

Vad stort allt ser ut och så himla grymt :-D Kramis

Sofia

Såå final Bilder!

Anita

WOW :D

Sofie

Jättefina bilder du har tagit, roligt att följa :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Vilka fina bilder :)

Elsa

Helt underbara bilder ju! :)

N a t h a l i e

Såå härligt, magiska bilder!

jos

Vad härligt!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så himla fina bilder! Vill verkligen åka till New York någon gåång!

Pernilla Johansson

Vilka fina bilder, gillar kvällsbilderna, det är svårt att få till bra bilder på kvällen.jag är för darrig för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: