slide show

Årsresumé del 1 | januari & februari

Tänkte börja med min årsresumé redan nu som jag brukar göra för att inte allt ska komma samtidigt sen i slutet av året! Vet inte om ni tycker det är kul att läsa om? men hoppas det haha.
 
Januari:
I januari så hade vi tydligen mycket snö, tror det var första gången den vintern. Hoppas vi får snö till jul i år! Gjorde lite naglar, tog nån mysig fika, var på intervju på arlanda och tog körkort, alltså lyckan man känner när den man kör upp med säger att man klarat det, det går inte att beskriva haha.
 
Februari:
Njöt av god hotellfrukost med en vän, köpte amerikanskt godis (såå goda!) och när jag kollar på alla bilder från februari känns det som att det enda jag gjorde var att äta haha. Gjorde lite naglar och fotade med lite olika snapchatfilter. Fun fact, typ två dagar efter jag tog selfiebilden med hjärtat på så skrev min nuvarande pojkvän till mig första gången haha.
Netti Starby

Herregud vad tiden går fort och nu närmar det sig årsresumé. Känns som att vi nyss gjorde det ju :-D. Smart av dig att börja lite redan nu och vilka härliga bilder! Kramis

Julia Johansson

Härlig throwback :)

MALIN

Kul att titta tillbaka på :) Kram

Amanda

Kul att se 😃

Linnea

Sååå härliga bilder <3

julia%2520Svensson

Såå himla fina bilder!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Jag tycker sånt här är så himla kul att få se :)

Frida

Va roligt att läsa och härliga bilder :)

Anita

Kul inlägg :D

Svar: kul att du gillar det :)
Julia

Jeanette

Vilket roligt inlägg :)

VERONICA - fashionblog

Gud så roligt att du börjar nu! :) Kul inlägg!! :)

Paulina, Skönhetsbloggare

Älskar såna här inlägg :D Älskade dem mer när jag själv hade en vardagsblogg. Det var så kul att titta tillbaka på året som gått. Nu har jag en renodlad skönhetsblogg, vilket gör det svårt att göra såna här typer av inlägg :/ Men det uppskattas alltid att se :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag minns att jag var sjuk exakt hela februari. Så hemskt!

Svar: Åh segt :/
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: