slide show

Månadens design - augusti

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Och så var augusti och sommaren över, så tråkigt! Gillar verkligen inte hösten men jaja inte så mycket att göra åt. Imorgon fyller jag iaf år hihi! Men iallafall vilken design är eran favorit? Blev mycket rosa och blått/turkost såg jag nu haha.
Jeanette

Själv så tycker jag att hösten är så mysig :)

Henrietta Nylund

1&2 var mina favoriter!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så snygga! Mina favoriter är 1, 3, 5 och 6 :)

Matilda

Älskar ombre-naglarna och dom blommiga! :)

Linnea

Jag älskar verkligen alla pastellfärgerna :-)

NICOLE

Ettan är så fin :)

Amanda Engberg

Så fina! Favoriten är i alla fall nr 8! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar dom första! :)

Sofia

Så snygga!!

Linn

fina nageldesigner!

Boel

Så himla snygga! Du är så himlans duktig alltså :D

jonna

Så mycket fina :) 1 och 7 är mina favoriter!

Sara Ekman

Nr 3 :)

Pernilla Johansson

Jag gillar 1 och 3... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: