slide show

Malibu pink

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Målade dom här tidigare idag, testade mina nya nitar som jag visade igår. Lacken jag använde heter 'malibu pink' och 'liquorice allsorts', den svarta ska alltså lukta lakrits men jag känner inte så mycket lukt just nu pga förkylning men kul idé är det iallafall! Den rosa färgen är också så himla fin. Båda är köpta i london.
Emma Engström

Så otroligt snyggt! :) Hoppas du får en toppenkväll!

Henrietta Nylund

Riktigt snygga!

Jessy

Va snyggt med nitarna :D

Marlene S.R

så coolt!

Netti Starby

Verkligen jätte snyggt! Kram

Daniella

Så fina :) Rolig idé med nagellack som doftar ju :D

Pernilla Johansson

Blivit lite piggare nu? Gott att se att du orkar med att fixa naglarna nu, fint är det.

Svar: ja forfarande lite förkyld men nu orkar jag inte vänta längre haha ;)
Julia

Amanda Engberg

Så snyggt! :)

Ebba

Superfina!
Svar: tack så jättemycket <3 kram

NICOLE

Så fint! =))

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Blev jättesnyggt!

Svar: tack :)!
Julia

Emma-Tvilling mamma

Hej och tack för din grattishälsning när våra twins kom,. har inte hunnit med och svarat alla :)
Hoppas allt är bra med dig :)? Ser iaf så ut och du håller fortfarande på med fina manikyrer :)

Svar: yes det lär jag nog fortsätta med :p
Julia

Lucy

Snygga !

jonna

Riktigt snyggt! :)
Ja, där är väldigt många bra killar också detta året. :) Dom flesta tycker jag är bra faktiskt!

Svar: ja verkligen, först hade jag ingen favorit men många var bra nu under kvalveckan :)
Julia

sara

Super snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: