slide show

💅 💅

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Trotsade febern idag och mÄlade dom hÀr naglarna, blev dock ett vÀldigt enkelt mönster som gÄr fort att göra men fÀrgerna blev ju sÄ fina tillsammans!
Petra

Vilken hÀrlig fÀrg!! :D

Daniella

Haha mina naglar blir inte ens sÄ bra nÀr jag anstrÀnger mig och Àr frisk. Du Àr sÄ duktig!

Sara Ekman

lÀckra :)

Henrietta Nylund

SĂ„Ă„ fina!

Marlene S.R

sÄ himla himla fint!

Pernilla Johansson

Fint och krya pÄ dig.

Jessy

Har du lÀrt dig sjÀlv frÄn grunden eller har du gÄtt kursen/utbildningar osv? Vore kul om du svarade i ett inlÀgg och berÀttade, hade varit spÀnnande att lÀsa om :D

Svar: nej eller jag har bara gÄtt gelékurs och manikyr, inget för nailart :)
Julia

Emma Engström

Vilken underbar rosa fÀrg! :)

ɑ n n i k ɑ

SĂ„ fina naglar :D

Ida | the sky under the sea

Superfint! :)

NICOLE

SÄ snygg rosa fÀrg :) Krya pÄ dig!

sara

Snyggt!

emelie

JĂ€tefint! :)

Boel

Roligt att lÀsa!

sara

Snyggt! :)


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: