slide show

Daily charme

små mini-nitar. har redan nitar men dom är rätt stora så dom här blir nog perfekta.
den här rosetten (antar jag att det ska föreställa haha) och skon beställde jag faktiskt inte utan fick bara med dom i paketet men dom var ju rätt söta, lite väl stor pärla på skon bara.
rosetter (som ni vet att jag älskar, det är lite av min grej) och eiffeltorn, har dom i guld men ville ha tornen i silver också.
testade rosetten igår och matchade med några andra stenar.
små fjädrar, så himla söta!
nån triangel med lite bling på, var lite svårt att fota dom men dom är superfina.
 
Igår fick jag ett litet paket med nageldekorationer från daily charme, massa söta saker som jag längtar efter att få testa. Vill speciellt testa fjädrarna nu på en gång men är fortfarande för sjuk för att orka sitta ner och måla massa mönster haha..lite jobbigt när man är förkyld liksom så det får bli lite enklare mönster just nu men ska se till att samla massa inspiration iaf.
Helen

Den där sidan ska jag spanna in :)

Daniella

Gud så söta :D

Jessy

Gillar nitarna och trianglarna :D

Pernilla Johansson

Fina nageldekorationer du visar.... spännande att se vad du hittar på med det.

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fina detaljer! :)

ebba

riktigt fina saker!
svar: ja de ska bli superspännande :) kram

NICOLE

Så fint! =)

Netti

Åh vilka fina nageldekorationer! Kram

Sara Ekman

Gud så söta dekorationer :D

N

Fina saker :D

emelie

Älskar nitarna :)

Matilda

Men gud vad fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: