slide show

Blue leopard spots

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Ida Lindborg ♡

så fina naglar!

Sv: tack så mycket! :D

sara

läckert! :)

Netti

Åh vad läckert och nu blev jag sugen på att göra likadant! Kram

A M

Shit vad snyggt!

Emma Engström

Men så snyggt! :)

MADDISENJ.SE

Snyggt

Daniella

Gud så coola, passar till hösten :)

ISA

så sött och fint ju! nail-art för tusan :)

Henrietta Nylund

Sååå sjukt fina!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snyggt som vanligt! :)

Isabella Huynh

vad fina!

Sara Ekman

Så coola :)

Linnea

Åh, den blå färgen var väldigt snygg :)

L

När du lägger upp bilder på dina naglar så får man ju oftast inte se tumnageln, och jag blir alltid lika nyfiken på vilken design du valde för den nageln! Är det ett estetiskt val du gjort, för att det är svårt att få med den och samtidigt få en fin bild eller är det för att du inte brukar göra någon speciell design på just tummen? Har alltid undrat, haha :)

Svar: Haha det har bara blivit så så nej den får ingen design men målar den såklart om jag målar alla andra naglarna :)
Julia

Pernilla Johansson

Du får alltid till det snyggt... upptäckte idag att Apoteket hjärta har China Glaze nagellack. Blev så förvånad, men du kanske redan visste det, men de är dyrare än H&M.

Svar: Jo jag har sett det :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: