slide show

Abstract fun

 
naailsbyjulia @ instagram
 
En abstrakt design jag gjorde för några dagar sen, älskar abstrakta designer!
Fanny

Riktigt snyggt! Men jag tycker det var coolt med bara det vita på bild två också! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla kul att få se steg för steg :)

Netti

Vad roligt att få se steg för steg och det vill jag mer av! Kram

Dixi Wonderland

Åhh jag älskar OPI!
Så himla bra lack verkligen :D

shazi

snyggt

Jeanette

Så fint :)

Sara Ekman

Så himla coolt :)

Henrietta Nylund

Älskar verkligen den där designen!

Ida Lindborg ♡

å så fina! :D

Daniella

Gud så duktig du är :)

NICOLE

Kul när du visar steg för steg!

Linnea

Ah, sååå snygga :-)

Boel

Jag har alltid undrat hur en gör hihi :D
Nu vet jag hur woho :D

Pernilla Johansson

Jag med gillar det :)

Sara

Så otroligt häftiga :)

Skogsraah ☾

Fint!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snyggt! Så kul att se hur du gör! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: