slide show

Månadens design - september

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Haha det är antingen rosa, blått eller vitt/eller bådeoch i alla dom här naglarna, syns ganska tydligt vilka mina favoritfärger är. Vilken är eran favorit design?
linah

sv; tack så mycket!!

fint:D!

NICOLE

trean och sjuan! :D

Emma-Tvilling mamma

Tack :)!

Från denna månad gillade jag nr 1, 3 och 6 :)
Önskar jag hann med att måla naglarna mer än vad jag gör..

Marlene S.R

Alla är verkligen jättejättefina men 2 av mina favoriter är nog 5 och7!:)

Boel

Alla är underbart fina men den med staden på eller hur en ska förklara är bara heeeeelt fab!

Daniella

Nr. 3 och 7 är mina favoriter :)

Angelica

Åh, vad fina!

Jeanette

Mina favoriter är 1,2 och 6 :)

Amanda Engberg

Så fina! Favoriten är nr 3 :)

Henrietta Nylund

Älskar nummer 5! :)

isabella

Åh så himla snygga! Min favorit var nmr 5, riktigt snyggt! :D

Ta gärna en titt in på min blogg och lämna en kommentar om du har lust :)

Ha en trevlig söndag fina du, kram! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

1,3 och 5 är mina favoriter! :)

Jessy

ett och fem :D

Pernilla Johansson

1, 3 och 6 tycker jag är fina... även om du inte helt var nöjd med nr 6 om jag minns rätt.

N

Supercoola!

Netti Starby

Nr 1 och 2 är mina favoriter :-D Kram

Bellah - livet i USA

Så fina färger :)

Ida | the sky under the sea

Jag gillar 1, 6 och 8 mest! :)

Emma & Julia

Önskar verkligen jag hade din talang för nagelmålning! Älskar de rosa designerna :)

sara

alla är så snygga, du är så duktig! :)

jonna

Ja, det var verkligen underbart. :) En riktigt nice stad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: