slide show

Color blocking

 
naailsbyjulia @ instagram
 
So what om det är höst nu och helt fel säsong för pastellfärger, jag kommer fortsätta använda dom året om haha så idag gjorde jag lite color blocking, går fort att göra och är superenkelt. Min supercoola nailemoji dekoration finns här.
MALIN

Jättefina naglar! Dessa är nog en av mina favoriter av dina! Kram

Jessy

Gah va nice :D

Netti Starby

Åh jag älskar pastellfärger och vad läckert det blev! Kram

linah

åh så fint!:D <3

Nimo

Fina naglar!

MALIN

Vad fint! Älskar färgerna tillsammans! Kram

Jeanette

Så fint! Älskar verkligen färgerna :) Som sagt, vem bryr sig att det är höst, kör på med ljusa, glada färger :)

Emma Engström

Älskar verkligen färgerna, så härliga! :)

ebba

så coola!
svar: tack så mycket :)

Isabella

men så fina färger!

NICOLE

Härligt med färg :) Och den söta dekorationen :D

Marlene S.R

vad söta!

Hanna Sahlqvist

Åhh gud vad snygga naglar, som alltid :D
Kram Hanna!

Isabella Huynh

vad snyggt med dom färgerna!

Henrietta Nylund

Men ååh vad fina!

Malin Wederberg

Fint :)

sara

Såå fina naglar! :D

valeria

jätte fint!

Emma

så snyggt! Riktigt härliga färger :)

Linda

jätte fina naglar.

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbara färger!

Helen

Riktigt härliga färger, tycker lätt du ska köra dom året om :)

N

Snyggt!

Pernilla Johansson

Snyggt är det och härliga färger.

Johanna

Så snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: