slide show

Årsresumé del 1 | januari & februari

Tänkte börja lite smått med årsresumén redan nu, vet inte om ni tycker det är kul att läsa om men jag har alltid gjort mina resumér och det är rätt kul för mig att gå igenom senare men jag kommer inte göra dom lika detaljerade som förut och så kommer jag ta två månader i taget, såå vi börjar med januari och februari nu!
 
Januari;
tydligen hade vi mycket snö i januari, tror inte den stannade så länge för om jag kommer ihåg rätt så var det väl plusgrader? åkte till ikea och köpte lite saker, designade en egen almanacka och målade naglar. längtar så tills det är dags för vintertema till naglarna haha, tror dock jag har glömt bort hur man målar snöflingor och sånt.


Februari;
februari kommer jag knappt ihåg nåt av haha..tråkig vintermånad antar jag att det var. var på arlanda en sväng iaf, åt godis och testade många härliga nagellack när vårkollektionerna började komma.
Henrietta Nylund

Kul att börja med årsresumen redan! Smart att bara göra två månader i taget :)

MALIN

Kul med en årsresumé! Roligt att titta tillbaka och se vad man gjort för skoj :) Kram

isabella

kul med en återblick!

Bellah - livet i USA

Åh jag älskar de vita skorna från februari!! Wow

NICOLE

Vad roligt att du redan börjar med det! Jag tycker det är kul att läsa :)

Emma Engström

Kan vara roligt att gå tillbaka och se vad som hänt under året! :)

Skogsraah ☾

Vad roligt att se :)

Netti Starby

Åh vilka fina bilder! :-D Kram

linah

äälskar alla bilderna:D asså wow, du är bäst på naglar!!

Jessy

Älskar sådana här inlägg, så var en kanon ide att du började redan nu tycker jag haha :D

N A T H A L I E

Åh kul med en tillbaka blick! Riktigt bra månader :)

Amanda Engberg

Roligt inlägg! :)

sara

Kul att titta tillbaka :)

Isabella Huynh

åh snapple är så god!

Pernilla Johansson

Kul med årsresume :)

Isabella

sv: eller hur, så mycket snyggt!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa och hänga med! :)

Hanna Sahlqvist

Åhh roligt att kika tillbaka på året :D
Kram Hanna!

Jeanette

Roligt att läsa :)

F E L I C I A

bilden längst ner i mitten!!! älskar dem!

Celine

Åh älskar sånt här!

Helen

Haha ja minns inte heller mycket från Vintern :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: