slide show

Peppermint to be

Idag fick jag hem ett paket från ebay med lite nagellack, några av dom är från china glaze 'cheers' (julkollektionen från 2015) och några randoms. Först ut är 'peppermint to be' som är ett rött skimrande lack med lite guldskimmer i också men det syns knappt, på bilderna som är tagna inne i min lightbox så kan man se lite av det men annars så är det ett ganska diskret skimmer. Superfin iallafall och perfekt till julafton! 2 lager.
 
Tänkte även börja jämföra mina nya nagellack med några av mina gamla för att se hur lika dom är.
 
'peppermint to be' till vänster och 'ruby pumps' till höger, trodde dom skulle vara mer lika varandra innan jag fick hem peppermint men nu när man jämför dom så är dom ju inte alls lika.
 
naailsbyjulia @ instagram
Isabella

så himla snygg färg! passar ju perfekt till julen :)

Netti Starby

Åh vilken fin färg! Kram

Sanna

Så fin färg, vore ju perfekt till julen! :)

Natalie Salazar

tack va kul att du tycker ♡ du får gärna gilla inlägget

va fint lack älskar sånna färger

Skogsraah ☾

Superfina!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt snygg färg!

ebba

åh vad fint!
svar: ja men verkligen :) kram

Henrietta Nylund

Verkligen härliga färger!

Jessy

Fina!

N A T H A L I E

Vilken jättefin färg! :)

Pernilla Johansson

Snyggt och härligt rött nagellack :)

MALIN

Vilken läcker färg! Den gillade jag verkligen! Kram

Amanda Engberg

Fint! :)

freja

Så snygga färger! :)

Sofia

Vilken härlig färg! Perfekt till jul ju.

Ronja Flygare

Åh superfint nagellack! Fick mig att längta till julen :D

VERONICA - fashionblog

SÅ snyggt, höstens läckraste färg ju!! :) Fantastiskt bra tjejen!

Our new home - Linnéa

Vilka fina färger! Passar ju perfekt nu till jul :D

Kika gärna in på min blogg för läsa om när jag som 18åring flyttar ihop med min pojkvän till en lägenhet i en ny stad :).
Kram!!

Sanna | Beauty & Bride

Vilken perfekt julfärg, tycker jag! :)

NICOLE

Båda färgerna var fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: