slide show

Nail mail

 
Fick hem lite nya nagellack idag från livelovepolish, 'instinct' ska tydligen lysa i mörkret så hoppas den lyser ordentligt så man ser det, har ett topplack som ska lysa i mörkret men den är helt kass. Har iallafall bestämt vilket nagellack jag ska ha när jag åker utomlands och det blir 'wanderlust' (den rosa) såå himla fiiin!! Kommer ta med mig 'instinct' också.
Malin Monroe

Åååååh den rosa 😍

Netti Starby

Vilka grymma färger det är på lacken :-D Kram

Malin Wederberg

Coola färger!

Tilda Barkselius

Åh vilka härliga färger, urgulligt paket också ju :)

JUNITJEJ

Vilka fina nagellack!

Catrin Monica Sandberg

Så fina nagellack!

C A R O L I N E

Häftiga färger!

Pernilla Johansson

Wanderlust är superläcker... skall göra en beställning därifrån snart, har ett presentkort efter att ett nagellack jag köpte var fel på. :)

N A T H A L I E

Vilka fina färger! :)

Emma Engström

Vilka toppenfina färger du fick hem! :)

Natalie Salazar

så fina lack :)

Madeleine Ward

men åh vilka fina färger!

Sanna | Beauty & Bride

Åh vilka underbara bilder :) Färgerna är to die for!

Henrietta Nylund

Åh vad härligt!

linah

såå snygga färger! verkligen:D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga färger, så skrikiga och snygga!

N

Vilka fina färger!

Catrin Monica Sandberg

Hoppas du får en underbar fredag!

Svar: detsamma!
Julia

men åh så snygga färger!

Helen

Åh de låter fint, om du lyckas få en bild på de lysande så visa gärna :D

Jeanette

Så häftigt med nagellack som lyser i mörkret :) Hoppas att det funkar!

Marlene S.R

så fina färger!

sara

Såå fina färger! :D

Ida | the sky under the sea

Har också ett toppskick som ska lysa i mörkret (det från CG) men det funkar inte för mig! Så besviken :( Hoppas detta funkar bättre!

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: