slide show

Något att längta till

alla bilder är mina.
 
Längtar så efter sol, bad, värme och hotellfrukost just nu, bara någon vecka kvar! Dock så har jag världens ångest inför flygresan, det har ju hänt massa flygolyckor nu och jag som redan är flygrädd haha.... men det går säkert bra.
NICOLE

Å så härliga bilder!! Förstår att du längtar =) Och flygresan kommer gå så bra så!! Nu har ju olyckorna redan hänt så de sker ju inte när du far ;)

Maja H

Wow så fina bilder, så härligt!!

ISA

men åh vad jag behöver något liknande att längta till <3

Jessy

Vilka underbara bilder!

Johanna Davidsson

Det går nog jättebra! Tänk bara vad härligt det blir utomlands sen :)

Fanny

Åh gud vad roligt, vart ska du åka? :D

Svar: teneriffa :)
Julia

Isabella

åååh så underbart!!

Netti Starby

Vad roligt med en resa och flygresan kommer gå jättebra :-D Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, hade inte tackat nej till detta!

MALIN

Det är du inte ensam om, att längta efter! Åker däremot till Barcelona på tisdag så där hoppas jag iallafall på lite solstrålar och värme :) Kram

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt härliga bilder! Vill också till varmare breddgrader, helst nu!

linah

åh vilka fina bilder du tagit:D! <3

ebba

klart de går bra, så underbara bilder!
svar: tack, de gjorde de verkligen :) kram

Annsoh

avis!!! :D jag är också flygrädd! särskilt nu för tiden när det händer så mkt!

Pernilla Johansson

Härliga bilder... vart skall du resa?

Svar: teneriffa :)
Julia

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad underbart att resa, det är ju det bästa som finns :)

Ha en trevlig helg :) Kram!

frejalimelake - Resor & Livsstil

Vad härliga foton! :)

Jeanette

Men så härliga bilder :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Känner mig också lite nervös av alla flygolyckor! Men det kommer gå bra! :)

Malin Wederberg

Fina bilder :) Verkligen något att längta till! :)

Henrietta Nylund

Åååh vilka härliga bilder!

Celine

Blir så ressugen av bilderna!

Maria at inredningsvis

HÄRLIGT får jag hänga på haha :) det grå vädret som är i Sverige just nu är ingen höjdare.

Idag är det Inredningsmisstag att undvika på bloggen:)

Ha en fin ny vecka !

LOVE Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: