slide show

MAC - Mehr

 
Idag blev jag ägare till mitt första läppstift från MAC, färgen som jag köpte heter 'mehr' och den ser ganska mörk ut på bilderna men på läpparna så är den väldigt naturlig, den är en aning mörkare än min egna läppfärg men jag ville att den skulle se naturlig ut så jag är supernöjd! Jag testade den under förmiddagen och den sitter fortfarande kvar (efter lunch osv) så om ni är ute efter ett bra läppstift - testa MAC!! Lite dyra men man får ju iallafall riktig kvalité för pengarna. Ett + för den här är att den är matt också, jag tycker det är superfint.
Natalie Salazar

Älskar mac, och riktigt fint stift älskar färgen!

Petra

Färgen ser riktigt snygg ut!

Malin Wederberg

Jättefin färg :)

Bellah - livet i USA

ÄLSKAR verkligen färgen! Så snygg

Henrietta Nylund

Ååh vill också ha MAC läppstift!

Matilda

Önskar så att jag passade i läppstift! Verkligen jättefin och höstig färg!

Jessy

åhhh och färgen, mums!

ebba

snyggt!
svar: tack så mycket :) kram

Netti Starby

Vilken fin färg och jag förstår att du är nöjd! Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Nice! Själv använder jag aldrig läppstift. Känns så himla konstigt att ha det. Däremot har jag nyligen börjat använda en babylips med lite färg. :)

freja

färgen ser väldigt fin ut :)

MALIN

Detta har jag också kikat på! Ser såååå fint ut! Kram

björkis

Majoriteten av allt mitt smink är MAC, så bra! Riktigt snyggt läppstift!

NICOLE

De har otroligt snygga färger.. Har många ggr tänkt att jag ska köpa men har nog blivit skadad av Therese Lindgren ;D Så det blir inget (:

Flisan

sv: ja det var verkligen en upplevelse :D

VERONICA - fashionblog

Skulle aldrig stödja MAC, men de har superbra smink och den här färgen är otrolig! Höstens perfekta färg!! :)

linnea

Du får gärna visa hur den ser ut på läpparna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: