slide show

I soiree I didn't do it

Ett till lack från china glaze julkollektion som heter 'cheers'. Vet faktiskt inte när den släpps här, jag köpte mina lack på ebay. Det här är iallafall min favorit från hela kollektionen, jag ääälskaaar såna här 'teal', blå/gröna (hur beskriver man färgen haha) färger.
'I soiree I didn't do it' längst till vänster och lite andra lack som jag tänkte jämföra med men dom är ju inte alls lika. Anledningen till att jag vill jämföra dom är dels för att jag vill se likheterna men också för att jag vill att folk ska fatta att jag inte köper 50 st likadana nagellack i färger som jag redan har för det gör jag inte.
 
Blev så glad över att den här har en 'färgad' bas så att den täcker av sig själv liksom utan att man behöver 14 lager, jag målade på 3 st här men jag tror 2 funkar lika bra. Superfin är färgen iaf och mycket finare irl när man ser allt glitter! Gillar ni färgen?
Emma - Merakibeauty.se

åh det var jättefint! :)

a n n i k a

Så fina naglar :D

Jessy

Det där var ju för fint :D

Rebecca

Superfina naglar som alltid! :)

Netti Starby

Åh färgen är helt underbar! Kram

linah

åhhh va snyggt:D! <3

Sara

Jösses vilka fina nagellack! :D

Så snygg färg!

Sanna | Beauty & Bride

Vilka otroligt fina lack. Jag älskar ju glitter! De är superfina :)

Natalie Salazar

sånna lack är så fina med glitter i men enda nackdelen är att det är så jäkla svårt att ta bort ;/

Jeanette

Så fin färg! :) Jag tänker på Frozen när jag ser den haha

V I L M A L A ♔

wooow! Supersnyggt :)

Henrietta Nylund

Så härligt lack! :)

Cecilia

Åh, vilken fin färg! :)

Sara ~ Candis

Farligt :D nu lär jag också beställa det från eBay haha. Riktigt snyggt.

Pernilla Johansson

Snygga färger... lite intresserad av det CG nagellacket.

Kajsa

åh nu blev jag ju inte alls sugen på ett glittrigt nagellack haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: