slide show

Ciaté nagellacksjulkalender

 
Jag vet inte om ni kommer ihåg men förra året hade jag också ciatés julkalender med nagellack i, jag la upp bilder varje dag på nagellacken i luckorna och tänkte göra samma sak igen om ni vill det?
ByJuliaP

Åh en sådan vill jag ha

Terese

Men åh så fin!

sv:Ja så himla mysigt!
Kram

Cecilia

ÅÅh, vad kul! :D Aldrig hört talas om det förut.

Malin Thorell - hobbyfotograf

Åh va roligt, ha det så i år igen då jag missade förra året :)

Catrin Monica Sandberg

Åh vad härligt med julklander fyllt med nagellack :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Vad roligt med nagellacksjulkalender:)

Henrietta Nylund

Åh vad kul! Vill också ha en skönhetsrelaterad julkalender!

Amanda

åh den skulle jag vilja ha! vad kostar den? :D

sv: ja :D

NICOLE

Jo jag minns det och jag tyckte det var kul när du la upp det :)

Tilda Barkselius

Gud så kul med en nagellackskalender :)

Daniella

Det vore roligt att se igen :D

roligt :)

frida

Ja visa i år igen! :D

Pernilla Johansson

Jo da det minns jag... det skulle vara trevligt om du lade upp det som du gjorde förra året :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :)

Jessica

Så rolig julkalender! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: