slide show

Årsresumé del 2 | mars & april

Mars;
var på barnkalas, blev 5 år igen och målade lite i min systerdotters hello kitty målarbok (alltså barnmålarböcker är ju så sjukt roligt att färglägga, sånadär med massa smådetaljer klarar jag inte av haha), gosade med min katt och sen vet jag inte vad jag gjorde mer, är så dålig på att fota everyday pictures.
 
April;
i april verkade solen och vårvärmen vara påväg, fick nailmail från bästa live love polish, målade såklart en del naglar och åkte till ikea för att shoppa lite.
jessy

Härligt inlägg :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh massa härliga bilder! :)

Netti Starby

Vilka grymma bilder :-D Kram

NICOLE

Så härlig ressume med fina bilder =)

Amanda Engberg

Roligt inlägg! :)

linah

så mycke fint:D!

A M

Så fina bilder!

Amanda Jönsson

Vilket kul inlägg!

VERONICA - fashionblog

Fantastiska bilder fina du!! :) Underbar tjejen. Kul med årresume! :) Kramar!

Isabella

kul! :)

N A T H A L I E

Kul inlägg! :)

Jeanette

Roligt att läsa :)

sv: Nej tyvärr inte :/ Jag kan bara åka på utbyte ht 16 och vt17 och man kan bara åka till USA på höstterminen så tyvärr kan jag inte söka till USA.

Emma Engström

Skulle verkligen vilja vara så duktig på naglar som du! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det är så mysigt med barnkalas! :)

freja limelake - Resor & Livsstil

Katten är ju för himla söt! :D

Pernilla Johansson

LLP har härliga nagellack och trevliga...

Rebecca

Så roligt inlägg!! :)

NICOLE

hoppas din dag varit bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: