slide show

Senaste naglarna 💅

 
naailsbyjulia @ instagram.
JUNITJEJ

Vilka lÀckra naglar!

ebba

Äh dom sista, sÄ himla fina!

svar: tack sÄ mycket :D
kramis

Alice

AssÄÄÄ jag fattar inte hur du kan??
alla Àr verkligen sÄÄ galet fina!

Pernilla Johansson

Snygga naglar... du mÄlar snyggt, har du anvÀnt nÄgongÄng dessa plattor som man mÄlar pÄ och drar bort nagellack frÄn och sen anvÀnder en stÀmpel för att kunna fÄ mönstret pÄ nageln? Jag köpte en men inte fÄr jag det att funka... tycker jag gör som man skall men det fastnar inte pÄ stÀmpeln. Vet du vad de anvÀnder för nÄgot runt nageln nÀr de tex skall göra mönster och man mÄlar utanför... sen kan man dra bort det sen, sÄg att du tejpade ett tag, det kanske du gör fortfarande :) Tacksam för tips.

Svar: nej jag har aldrig testat det. menar du de jag har runt naglarna nÀr jag gör gradients? för de Àr typ bara dÄ jag anvÀnder isadora peel of base runt naglarna :)
Julia

Anonym

sÄ snygga naglar :D

Ida Lindborg ♡

Äh sÄ snygga :D

Linnéa

Åh, cupcake naglarna Ă€r sĂ„Ă„Ă„ fina :p

ɑ n n i k ɑ

SĂ„ snygga! :D

Älskar de ljusrosa:)

Mia

SÄ sjukt snygga naglar. Gillar sÀrskilt de mintgröna!

Emeline

Ă„h har du gjort dem?! superfina ju!! :D <3

Svar: ja jag har gjort alla sjÀlv :)
Julia

Pauline

snyggt!

linah

va snyggt:D!!

Sara Ekman

JÀttesöta :)

Madelene

WOW du Àr grym pÄ att göra snygga naglar !! :D

sv: Visst Àr dom ! :D

linda

otroligt fina!!

Nora BĂ„Ă„th

Kan inte du skriva lite om hur du fÄr dina naglar att hÄlla och tips för att fÄ de starka :)

Svar: jag har gelénaglar sÄ det Àr inte mina riktiga, dÀrför gÄr dom aldrig av :) men anvÀnd nagelolja dagligen :)
Julia

Boel

Älskar de med palmerna! :D

Pernilla Johansson

Okej du har inte testat de plattorna... nÀr du behöver inte det, du Àr stadig pÄ handen och mÄlar snyggt sjÀlv. Jaha du anvÀnder den peel off, jag har för mig att du hade skrivit det, men jag hittar inte den i nÄgon butik hÀr i Jönköping. Jag hittade pÄ ebay nÄgon latex som Àr gjord för detta... bestÀllde det frÄn Kina för det var billigt och en del andra saker. Det var fri frakt pÄ de andra sakerna... sÄ nageldekoration, 4 ark med mönster (klister ingen stÀmpel) och den latex gav jag under 90 kr för inkl porto... första gÄngen jag bestÀller frÄn Kina sÄ hoppas att det kommer att funka.

Svar: nÀ jag kÀnner att jag inte har nÄn anvÀndning av det men det Àr blir ju fint iaf. den Àr lite svÄr att hitta, jag hittade inte den i vÀsterÄs alls utan i en mindre stad, jÀttekonstigt och samma med OPI glitter off. men ska bestÀlla en riktig sÄndÀr senare nÀr min frÄn isadora tar slut.
jag har bestÀllt frÄn kina, gick bra men tog typ 1 mÄnad att fÄ hem allt :)
Julia


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: