slide show

Sanningar

det här inlägget skulle publicerats för 5 dagar sen haha..
 
* Om inte jag hade vart flygrädd hade jag velat jobba som flygvärdinna, det vore säkert kul (och stressigt ja såklart) men känns ju sådär om man är flygrädd och inte gillar att sitta i ett flygplan hehe..
 
* Jag måste stänga av aviseringarna på instagram innan jag lägger mig för jag kan verkligen inte sova när displayen på mobilen blinkar till hela tiden. Jag har ju rätt många följare på mitt nagelkonto och folk vill verkligen gilla i princip alla mina bilder och då dyker det upp en like varje sekund vilket är lite drygt faktiskt, alltså förstå mig rätt jag tycker ju om när folk gillar mina bilder men måste man gilla exakt alla?? haha..
 
* Är sjukt fascinerad av skyskrapor, vet inte varför men jag tycker dom är så häftiga.
 
* Ni vet snickers reklamen med monstret, så är jag när jag är hungrig (eller behöver redbull som pappa sa) haha, bäst man passar sig då ;)
 
* Jag drömmer ofta att jag kommer försent när jag ska någonstans, och sen vaknar jag upp och får typ panik innan jag insett att det bara var en dröm, hatar att komma försent! Är nästan alltid först på plats för att se till att jag har koll på läget hehe..*kontrollfreak*. Något annat som jag drömmer om ibland är att jag är 'instängd' i en skog, det är mörkt och det finns liksom ingen väg ut, önskar att jag kunde tyda drömmar alltså det hade vart sjukt intressant.
 
 
Ellie

Du kan ju annars byta mobilskalet mot ett fodral, då kan du stänga den på natten ;)

Netti

Jag känner igen mig i den sista punkten och det är verkligen jobbigt :D

Alice

roligt att läsa!

MALIN

Flygvärdinna är också ett jobb som jag skulle kunna tänka mig!

Sara Ekman

kul att läsa :)

Emma-Väntar tvillingar!

Ja visst är den söt :)

Kul att läsa lite om dig som man inte visste :)

louise

Bättre sent än aldrig ;) haha kul inlägg! :)

patriciac.blogg.se

Jag hade aldrig pallat att vara flygvärdinna tror jag.

Skyskrapor tycker jag också är häftigt!

Åh, jag drömmer också ofta att jag kommer försent när jag ska någonstans.

Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!
Sista sanningen, så jag med! haha speciellt om jag har något prov direkt på morgonen så tror jag alltid att jag kommit försent när jag vaknar....

Linnea

Spännande avslöjanden där :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Kul att veta lite om dig! :)

Nora Bååth

Flygvärdinna verkar vara ett spännande jobb :)

ebba

känner helt igen mig med det där med instagram haha! :)
kramis

thaipinnen

sätt på nattläge innan du ska sova ;)

Sara

Jag är också som i snickers reklamen, blir galen när jag är hungrig :O

Fru Boholm

Är också flygrädd vilket är väldigt jobbigt när man ju gillar att resa och se nya platser.

Sarah

De va kul o läsa :)

MALIN MONROE

Ja just med att vakna i panik hände mig senast igår. Är exakt likadan där. Skulle vara sjukt pinsamt att komma till jobbet och en kund få stå och vänta för att jag försovit mig.

Julia

Sv; Ja verkligen!! Älskat heroes sedan första stund jag hörde den! Och Måns är ju så snygg ;)

Haha, det sista med att du drömmer om att komma försent, jag brukar också göra det ibland.. Det måste vara vara typ för att man tänker så mycket på det innan man går och lägger sig, för att man verkligen INTE vill bli försenad! :D Och sen brukar jag alltid vakna sjukt tidigt om jag skall iväg någonstans dagen efter, för jag är så nervös att typ inte vakna förrän det är försent.. xD (lite flummigt kanske, men ja, hoppas du förstår hur jag menar :P)

Du brukar inte stänga av internet på mobilen när du ska sova? Jag tänkte bara att då skulle det ju inte komma fram händelser från instagram ;)

Kram på dej!

Svar: haha jaa! ;p
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: