slide show

Mimmi pigg

utan topcoat.
med topcoat.
 
Jag har velat göra mimmi och musse pigg (musse får dock bli senare) sen jag gjorde frozen naglarna i vintras typ så för några dagar sen tog jag tag i saken och målade mimmi och hennes rosett på naglarna, det mesta är gjort med akrylfärg och en tunn pensel från ebay som jag klippt till lite själv. Ge gärna lite förslag på fler roliga disney figurer som jag kan måla på mina naglar (som inte är allt för detaljerade), hade tänkt göra kalle anka och resten nångång också!
Sara Ekman

Supersöta :)

Skogsraah ☾

Wow vad häftigt :)

Lotta

Men shit vilka snygga naglar!! Vad duktig du är! :)

Jasmine

Åh så fint!

Malin

Häftigt! :D

Josefine

Wow, va fint! Det måste vart pilligt, hade aldrig klarat det!

Mizca

Men tjena, Hallå! Vad du är duktig! Är du utbildad eller nåt? GRYM!
Förslag: Blunder från Lilla Sjöjungfrun!

Svar: Ja, den doftade gott.

Emma-Väntar tvillingar!

Så gullig :)

Robex Lundgren

cool hur gjorde du den?

Bambi

Oj jäääklar vad snyggt!! :O Testa typ Bambi, stampe, någon av de 7 dvärgarna?, simba när han var liten kanske för det är nog inte så mycket detaljer.

Annster

Så fint :)

angelicasvarld.blogg.se

Men så söta!! Va duktig du är!

Matilda Wikblom

Men ÅH SÅ HIMLA FINT :D

Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i en tävling (jag tävlar om en malene birger väska) Det ända du behöver göra är att kommentera här: http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/matilda-wikblom
Tack på förhand <3

MATILDA ROSQVIST

åh vad sött :D

Nora Bååth

så söta!

Annelie

åh så söta! :)

Netti

Men jösses vad söta :-D

Amanda Niclasson

Grymt fint!

Linnea

Åh vad fina naglar!!

Sofia

Men åh vad söta naglar!

Alice

men gasshh! hur kan man?

Fröken

Vilken talang! :-) Hur lång tid tog dessa att göra?

Svar: jag vet inte riktigt, 1,5 timme kanske :)
Julia

Ida Lindborg ♡

å så snygga!

Sv: hihi taack! :D

Emma

Så söta, du kanske kan göra Anna anka? :)

Wiwi

Jättefina naglar! Vill också kunna måla så fint :)

ɑ n n i k ɑ

Söta naglar :)

Ebba

Men Gud vad coola!
Svar: tack så mycket :)

MATILDESIGN

Vilka coola naglar! :D

Åh vad coola!!

Junitjej

Läckra naglar!

Jasmine

Resultatet är imponerande. Roligt att få ta del av din kreativitet.
Kram

Pernilla Johansson

Så fina... du är en konstnär. :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men så sött! Du kanske kan göra något inspirerat av Tarzan, lilla sjöjungfrun, djungelboken, lejonkungen och bambi? Kanske svårt, haha. Men skulle vara kul att se :)

Svar: jaa lilla sjöjungfrun vill jag göra men får väl se hur det blir med det :p
Julia

Linnéa

Ja, jag blev sjuuuukt nöjd med min hemmagjorda anslagstavla - vet precis vart jag ska ha den sen i nya lägenheten <3

Mm, så söta :)

jäklar va duktig du är!

Madde

fy va söta!!

Jessica

Så fina! :)

Anonym

men va gulligt :D

MALIN

Wow! Vilka häftiga naglar! Du är så jäkla duktig!

Emelie

Fint!

Anna Photography

Så fina :D

Jenny

Jäklar vad snyggt! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tjusigt som tusan:)

Beatrice

Snyggt!:D

Anita

Så fint :D

Linn Flink

Herregud vilka snygga naglar! Helt otroligt fina !
kram
http://finest.se/linnflink

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

JOSEFINE -

Gud vad fint och vad duktig du är!!! x

Ida - foto & häst

såååå himla fint! och du är såå duktig :')

Elin Gåhlin

Gud så snyggt! Vad duktig du är!:)

annelie

ior eller tiger han ekorren på ice age

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att du gjorde mimmi, sjukt snyggt! :)

Celine

Så söta!

Elsa

Gaaalet duktig är du, shit!!

sara

Super fina naglar! :D

Coola naglar :)

sarah

Åh fina naglar

Sarah

Du e så himla duktig :)
Fattar inte hur man kan göra de där :O

MALIN MONROE

Snyggt!

thaipinnen

heeeelt sjukt vad duktig du är!!

sandra westerling

Så sjukt söta!!!

Vendela

Åh vad fint det blev! :)

Elin

Gud vad fint och coolt! Är det inte svårt att måla på detta sätt?:)

Svar: nja lite :)
Julia

Marie Bergman

Duktig du är!! =)

Hanna Karlsson

Fina naglar!

Malin Thorell - hobbyfotograf ♔

Åh så söta naglar :'D

Emelie Pahlin

Gud vad fina och söta! :D

Sara

Men hur snyggt kan det bli ?! :) Så otroligt häftigt :)

Vanessa andersson

blir lika förvånad när jag tittar in här varje gång. Du är så duktig!!! :)

Svar: tack så mkt :)
Julia

Emma

Åh vad läckert! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså du slutar verkligen aldrig att imponera mig, alltså WOW vad du är duktig! Du har så galet mycket kreativitet och talang!

Svar: åh tack så mkt :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: