slide show

Hot hot hot pants

 
Alltså seriöst nu jag är besatt av dom här naglarna, så enkla men ändå snygga och det är såklart det här neon persikofärgade lacket+den glittriga som gör hela looken. Nu är jag iallafall klar med alla mina color club swatches och jag älskar verkligen hela kollektionen, blir nog mycket nailart med dom lacken framöver! ♥
Carro

Åh vad snygga :)

Julia Wisniewska

Så satans fint!

Ebba

Vad fina!

Svar: tack så mycket :)
Kram

Linnéa

Åh, sååå himla snyggt :p

Ida - foto & häst

sjukt fint! :D

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Annelie

åh så fint! :)

Sara Ekman

Åh vilken fin färg :)

Jeanette - Livet i London

Så otroligt fint! :)

MALIN

Fint! Gillar verkligen glittret :)

Fia fiasdrommar.blogg.se

Super snygga

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilka fina!

Snyggt :)

Ida Lindborg ♡

åh fina :)

moniki.blogg.se

Så snygga! Alltid lika impad!
Sv: tack :)

sara

Såå fina naglar!! :D

Nora Bååth

Galet snyggt som vanligt!

Koehler - Skönhetsblogg

riktigt fint. Målar du om naglarna varje dag? Är inte det jobbigt? XD

- tack fina du!

Svar: nej det gör jag inte och det är inte jobbigt :)
Julia

Alice

Riktigt snyggt och äääälskar färgen!

Stina

Sjukt fina naglar :)

Boel

Gud vad fina :D

Cajsa Lindahl

åh så snyggt! :D älskar verkligen din blogg! ångrar inte en sekund att jag börjat följa din blogg. ;-)

Svar: tack vad kul :D
Julia

sara

Guud så läckert! :)

Emma-Väntar tvillingar!

Himla snygg manikyr, gillade färgen, vårfräsch :)

Jag har en frågestund på bloggen där du gärna får ställa några frågor :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Superfina!

Louise

Goosh vad snygga!!

Sara

Detta var verkligen helt i min smak ! Så otroligt snyggt ! :)

Anna Photography

åh vilka fina :D

Céline

riktigt snyggt!!

LA

Underbart söt mani och riktigt somrig härlig färg! Vilka lack från kollektionen skulle du säga har bäst formula? :)

Svar: diggin' the dancing queen (den lila) helt klart, det är den enda som bara kräver 2 lager, resten är tunna och lite jobbiga att jobba med :/
Julia

Sanne-Madeleine Håkansson

åhh jätte fint :>D

thaipinnen

så duktig!!

Brownsugar

Åh vad fint!

LA

Vilken tur, det var den jag tyckte var finast haha :)

Julia Wisniewska

Otroligt snyggt som vanligt!

ebba

så himla fina!

Ida ☯ the sky under the sea

Så fint! Det där är en färg jag verkligen skulle behöva!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow vad snygga! :)

Emma

Men åh, förstår om du är besatt av dem! Så snygga :)

Celine

Så himla snygga som vanligt!

Anonym

men guud så snyggt!!

MATILDA ROSQVIST

så fina, älskar färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: