slide show

Disco's not dead

 
Här är det nästsista lacket från CC som jag har att visa er och den heter 'disco's not dead' och är en pastell gul färg, påminner lite om smör haha. Men jag som inte annars gillar gult tycker den är rätt härlig och blir nog fin sen till sommaren och till nailart också såklart. Vad tycker ni om färgen?
Ebba

Åh vad fina!
Svar: tack så mycket :)

Linnea

Tack, älskar min nya väska :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken härlig gulfärg!

Julia Wisniewska

Så otroligt fina, blir så avis!

Jeanette - Livet i London

Jätte fin färg! :)

MALIN

Du är så otroligt begåvad!

Jessica

Riktigt snygga naglar, det gula lacket var riktigt fint :)

Boel

Häftig färg :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå fin färg! :)

Nora Bååth

Snälla ge mig din talang!

Sara Ekman

så söta :)

Ida Bjelkert

Supersöt gul nyans!

thaipinnen

fixar du dom själv? sjukt fina iaf!!

ɑ n n i k ɑ

Så fina naglar! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Gulligt!! Håller med om att färgen ser lite ut som smör, men din design påminner verkligen INTE om smör iaf ^^

Helen

Älskar att se alla fina naglar här inne men får ångest över mina egna :P

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Pastellgult är den enda gula färgen jag står ut med haha:) Jättefin.

Emma

Supersöta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: