slide show

Swirls 🌀

CG - sun upon my skin / CG - sun of a peach / CG - bottoms up / floss gloss - lean / floss gloss - wavepool
 
Och sÄ var det ju det dÀr med att variera blogginlÀggen haha men ibland fÄr jag sÄ mycket idéer till mina naglar och dÄ mÄste jag bara mÄla dom ju! HÀr Àr iallafall mina senaste naglar, gjorde dom igÄr. Först sÄ var jag vÀldigt tveksam till dom dÀr virvlarna men sen nÀr naglarna var helt klara sÄg dom bÀttre ut! Gillar ni dom?
Linnéa

Underbara fÀrger <3

Kimmey ~ Kung varje dag

HÀftig mÄlning!

Maria

Jag gillar dedÀr virvlarna massor! :) Du rÄkade inte fota steg för steg hur du gjort? Vore kul med en tutorial :)

Svar: tack, nej tyvÀrr har inte jag det men har iallafall en tutorial för mina senaste naglar ;)
Julia

Jessica Antemyr

Coola :)

Karin

Men gud va hÀftiga! Hur har du gjort dom? :o

Sv: Nej det Àr inte sÄ bra alltid. Missade senast idag ett samtal frÄn försÀkringskassan bara för jag inte kÀnde igen numret.. JÀttedumt :/

Svar: tack sÄ mkt, oj vet inte hur jag ska beskriva det men har liksom bara mÄlat med en pensel haha :p
Julia

Anna Fotografi

Ă„h vilka fina :D

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv. Tack sÄ jÀttemycket! :D

Amanda Halldan

Men oj vad hĂ€ftigt!! 😍

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad coola! :)

Julias skönhetsblogg

JÀttefina! HÀrliga vÄrfÀrger :)

milina.blogg.se

Detta var garanterat dom snyggaste du gjort! Asballa!

Svar: Ă„h tack :)
Julia

Pernilla Johansson

Ja jag gillade dem.

Emely

Gud va duktigt du Àr pÄ att fixa dina naglar! Jag ska visa min syster din blogg, hon har ocksÄ en stor passion för att fixa till sina naglar ;)

Boel

Gudomligt fina!

Sv: Visst :D

Emelie

Åh sĂ„ coolt!!

Sofia

men gud vad coola!!

Sara

Vilken hÀrlig fÀrg ! :)

Sara Ekman

sÄ coola :)

sara

Sjukt snygga naglar! :D

Lina Fransson

Supersnyggt, lite godisaktigt! MÄste bara frÄga, hur tycker du det Àr att blanda nagellack frÄn olika mÀrken? Vissa, billigare mÀrken, gÄr inte riktigt ihop och det kan bli randigt nÀr jag anvÀnder topplack, tycker det Àr rÀtt trist. Men upplever du att det blir sÄ med de lite dyrare mÀrkena?

Svar: jag blandar lite hur som haha, har inte mÀrkt att det blivit randigt eller sÄ.. Àr du sÀker pÄ att du vÀntat sÄ att lacket under Àr torrt innan du lÀgger pÄ topplack?
Julia

KassandraPalma

riktigt snygga!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

SĂ„ fint! :)

Anonym

LĂ€ckert!

Miss Baby Peaches

ÅH, vilket hĂ€rligt mönster!


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: