slide show

Sanningar

* Jag har jättesvårt att hålla mig för skratt när jag ska berätta ett skämt, hahah sämst.
 
* Älskar salt! har salt till lite allt möjligt haha och mitt största beroende just nu är något knäckebröd med sesamfrön och havssalt på, alltså dom är så goda!! får aldrig nog.
ni måste testa dom där ↑ jag har dock på lite extra havssalt för att det ska smaka lite mer.
 
* Hatar när teknik inte fungerar, något som alltid såklart ska hända mig och mig ska man inte bråka med haha!
 
* Är jätteduktig på att kladda, ni ska bara se hur mina händer brukar se ut när jag målat naglar t.ex, råkar alltid doppa dom i någon nagellacksklick och så kladdar jag alltid ner mina nagellacksflaskor som ni kanske sett haha.
 
* Jag är en väldigt organiserad person, jag måste ha det rent och fint på mitt nagelbord t.ex. (iallafall när jag börjar måla, när jag väl har kommit in i det kan det bli lite kaos men då bryr jag mig inte lika mycket om det) Min garderob är däremot inte lika organiserad (bara det som är på klädställningen) haha men jag har inte så mycket plats, ska rensa någongång men har inte kommit så långt än..
 
 
* En av anledningarna till att jag målar naglarna är för att jag blir typ avslappnad, behöver inte tänka så mycket och kan koppla bort verkligheten för ett tag om ni förstår vad jag menar. Sen är det väldigt kul också såklart, älskar att få känna mig kreativ!
 
* Älskar att skriva listor, skriver alltid inköpslistor, saker jag ska göra osv.
 
* När jag beställt nagellack och andra nagelgrejer blir jag helt till mig hahaha, kan sitta och googla på det flera gånger och läsa recensioner osv hehe.
 
såhär kan det se ut när jag gör en (väldigt slarvig) skiss på hur jag tänkt att mina naglar ska se ut, testar lite nagellack för att se vilket som passar bäst osv.
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul lista:) Haha, det där med att kladda när man målar naglarna är jag också bäst på känns det som. Men ditt ser ju alltid perfekt ut, men det är väl så, man visar sällan upp det allra misslyckade:P

Själv försöker jag undvika så mycket salt det går. Är rädd att mycket salt påverkar mina njurar, så då är det bäst att minska ner det som går.

Svar: jag tar alltid bort allt nagellack som är runt om och på andra ställen på händerna haha så det inte ska synas :)
Julia

Sara Ekman

Kul lista :)

♫♪ sandra

kul att läsa :)

F E L I C I A

Älskar också det knäckebrödet, så gott!! Typ godis!

Svar: hahah jaa :')
Julia

Amanda Engberg

sv: Ja faktiskt! :)

Linnéa

Tack så mycket, begravningen var väldigt jobbigt, fick nog ut flera liter tårar <3

Åh, skulle vilja ha din lacksamling - smarta nagelskisser förresten :)

Ida Lindborg ♡

haha, är med väldigt organiserad!! :D

Sv: Tack så mycket :)

Sofia

Tack snälla :D
Hoppas du har haft en bra dag!

Sara

Åh vilken rolig lista ! :) Jag är exakt som dig när det gäller listor, skriver listor till allt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa och få se dina skisser! :)

Maja

Roligt inlägg! :)

Ida ☯ the sky under the sea

De där sesam-brödet är jättegott!
Tycker också att ordning är viktigt och måste organisera, men håller med om att det få vara kaos just då man håller på och pysslar!
Fint att nagelmålning får dig att känna så, tror alla behöver nåt som får den effekten.
Och listor går typ inte att leva utan!

Svar: jaa precis! :)
Julia

Thea

Älskar också listor!

Emma @the Nailpolish Saga

Oj vad organiserat ditt nagelmålande är =) Jag kör kaosmetoden ;)

Malin Wederberg

Det där knäckebrödet måste jag prova :D

Svar: jaa det tycker jag ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: