slide show

My best invest-mint

 
Det här lacket testade jag igår, hur söt är inte den? Mintgrön med lite större rosa och vita glitterkorn, guldglitter och hjärtan. ♥ Det var första gången jag testade ett indielack, dvs nagellack som är gjorda av 'privat personer' eller hur man nu ska beskriva dom haha, men nagellack som inte är gjorda av företag som OPI osv liksom. Jag gillar färgen jättemycket men tyvärr var formulan lite sådär, tror jag målade på 4 lager+top coat och hjärtanen fick jag liksom fiska upp och lägga på själv, det blev lite ojämnt och så men det var värt det!
Linnea

Älskar färgerna :)

Ida ♔ Foto

snyggt nagellack :)

Ida Lindborg ♡

åh så snygga :D

Anna Fotografi

Väldigt fint :)

Amanda Engberg

Sv: Visst är de! :)

Kram

Emma

Åh det är riktigt fint! :')

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så snyggt!

ida foto. ♛

men guuud så snyggt! och verkar ju superbra :D

Elaine

Åh va fint! :) älskar färgerna!

Pernilla Johansson

Tycker det är häftigt...

Ida ☯ the sky under the sea

Superfina! Lacket är ju typ nailart i sig (nästan, haha).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: