slide show

Live love polish

 
Alltså jag dör lite smått här! Fick ett paket idag från en amerikansk nagellackssida som heter live love polish (hur fint var dom inte paketerade då? så himla kul när anstränger sig lite med själva paketeringen också, sparade silkespappret och klistermärkena hehe) idag och alla nagellacken är ju huuur fina som helst! ♥ ♥ Självklart kunde jag inte låta bli att testa en av dom idag så vilken det blev+en bildbomb kommer upp senare.
Frida

OMG!!! va fina 😍 den rosa med confetti längst till höger är helt underbar! Hur gick det att beställa därifrån? Krångligt med betalning? Hur lång tis tog shipingen ?
Kram

Svar: allt gick jättebra, betalade som vanligt och det tog precis 1 vecka att få paketet :)
Julia

Emelie

Så fina! :)

♛ johanna

Snygga nagellack! :)

Veronica

Gud vad fin blogg du har!! Jättefin design! Kan du designa nouw bloggar?? :)

Tänkte be dig om en tjänst. Imorgon ska jag och min kompis spela in våran första podcast och jag undrar vilket ämne du skulle tycka var mest intressant att lyssna på? Kärlek/killar, ideal, vänskap, stress eller något annat roligt ämne?? Skulle uppskatta jättemycket om du ville svara i detta inlägg på vad DU skulle tycka var roligast även om du kanske inte lyssnar på just min podcast! http://nouw.com/veronicaburman/vad-vill-ni-lyssna-pa-18133021

Linnéa Alpsten

Åh så fint! :3

Sara

Men så roligt ! Och verkligen härliga färger :)

Linnéa

Åh, vilket härligt paket, fina lack :)

Fotoblogg av Ida

åh vad roligt :) så fina!

Sv: Tack så mycket! :D

Emma

Så himla fina lack! :)

ida foto. ♛

men guud så fina! älskar de två sista :D

Amanda Engberg

Åh vad roligt med paket! :)

Anette Starby

Nämen åh vad roligt att du fick dessa läckra nagellack och vad fint inslaget det var! Jag förstår att du sparade allt :-D

bella

kul med lite nytt! :D

Sara ~ Candis

Nej va gulligt :D och såg ut som riktigt härliga lack också.

Linnea

Så fina och så himla kul med paket!
Hoppas att allt är bra med dig och att du fått en toppenstart på veckan!
Kram!

Sofia

Vilka fina!!

Aschmanda

Va nice :D



- Glöm inte att vara med i min veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka <3

F E L I C I A

så roligt!!! och väldigt fina färger!

Sara Ekman

Åh vad fint :)

Ida ▲ Foto

snygga :)

Boel

Gud vad snygga! Dör typ!

Sv: precis :)

Ninni

Vad fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: