slide show

△ Glitter aztec ▽

 
Alltså fööörlååt för alla nagelinlägg den senaste tiden haha, inte för att jag tror att ni har nåt emot det men lite variation hade ju vart kul. Hade iallafall egentligen inte tänkt lägga upp dom här naglarna här på bloggen (kolla alla fina och raka streck liksom haha) men eftersom dom blev populära på instagram (glöm inte att följa->naailsbyjulia) så tänkte jag att jag kunde slänga upp dom här med.
Ida Eriksson

Aztecmönster är ju så fint, och jag älskar kombinationen av blått och rosa! :)

bella

härliga färger! :D måste verkligen måla mina naglar!!

Emelie Appelblad

Åh alla olika naglar du gör är så sjukt snygga även fast linjerna är sneda

Wilma Ahlborg

Alltså du är såå sjukt duktig! Kramis :)

Maja

Vilka fina färger!

Elin Gåhlin

Gud vad snyggt! Älskar aztec naglar!:)

Anonym

sv; Ja visst är dem?! Älskar dem :)

Pernilla Johansson

De är ju jättefina... tycker du är stadig på handen.

NICOLE

Så cooola :)

Linnea

Sååå fina dom blev :-)

ebba

gud så coola!

svar: åh tack så mycket :)

Lydia Elstig

Så fina!

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :D

Annsoh

Super fina ! :)

Elin

Den där rosa färgen var hur snygg som helst! :)

Sara Ekman

SÅ snyggt! :)

Vilma

Men åååh dom var ju jättefina!

Sara

Jag älskar dessa inlägg, får sådan inspo ! :)

Ida Lindborg ♡

åh så snygga!

Sv: Tack så mycket :)

Thea

Åh vad fina! Lätt finaste hittills tycker jag!!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Men åh så fina :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

nice

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Dom där hade jag viljat haft, wow vad snyggt! :)

Linn Strömberg

Åh herre vad snygga naglar!!

Caroline Blomberg

riktigt snygga!!!!! du är för grym!

ida foto. ♛

omgg sååå snyggt :'DD

frida

Wow, förstår inte hur du kan!! :)

F E L I C I A

såå snygga!! sjukt!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kommer aldrig tröttna på dina nagelinlägg, bara så du vet:)


sv: Åh, inte kul att du också hade dåligt väder på Lanzarote. Vad tyckte du om ön? Jag hade hört så mycket gott om den så mina förväntningar var skyhöga, men ärligt talat blev jag inte jätte imponerad. det är ingen plats jag måste tillbaka till.

Svar: jag gillar lanzarote men det är väl inte direkt nån plats som jag längtar tillbaks till direkt, gillade gran canaria & teneriffa mer iallafall. det kändes inte som att det fanns så mycket att upptäcka och göra så det var ju tråkigt och sen tyckte jag deras huvudstad var väldigt tråkig, kan ju iförsig vara för att vi var där typ på nyårsdagen men ändå..
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Jessica

Åh så grymt snygga! Love them :)

Sara Navjord

Åh vilka snygga naglar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: