slide show

Summer tag

1.Vad ska du hitta på i sommar? - jag jobbar ju så det är det jag kommer göra haha men ska ju iväg till london några dagar men det är det enda jag vet än så länge, det är verkligen svårt att planera saker när man själv och alla vänner jobbar.

 

2.Tre favoritplagg i din sommargarderob. - mina jeansshorts som jag köpte i NYC förra sommaren, ett vitt linne som jag också köpte då och en ljusrosa klänning som jag köpte i L.A för 2 år sen.

 
3.Baddräkt eller bikini? - bikini!

4.Något speciellt du ska köpa på sommarrean? - jag köper nästan aldrig saker på rea så nej.

5.Vad läser du på stranden? - jag läser inget haha!

6.Favoritglass? - någon god isglass kanske, vet inte riktigt vilken min favorit är men älskar den där twister eller vad den heter.

7.Bästa sommarminnet? - alla resor, studenten (2013) och allt annat man hittar på under sommaren!

8.Någon skönhetsprodukt du inte klarar dig utan? - after sun kanske, känns som att den bättrar på brännan men det kanske bara är jag, men annars nagellack (såklart!) i någon härlig färg.
ett bild från förra sommaren.

9.Vad gör du helst en regnig sommardag? - sitter inne och chillar, spelar sims, kollar på nån serie, fixa naglarna typ.

10.Bästa och sämsta med sommaren? - det bästa är allt utom fästingar, humor/getingar osv, blev stucken av en geting för väldigt längesen men det var inte skönt så jag hatar dom.
 
undra när/om vi får dom här temperaturerna igen som vi hade förra sommaren, det var ju helt galet.
Spritt

London är ju verkligen inte fy skam på sommaren :)

Netti

Vilka bra frågor och dem måste jag skriva av! Hoppas verkligen att det blir sådär varmt snart :-D

Johanna Svensson

Hej Johanna här, du kanske kommer ihåg mig? Tidigare bloggade jag på Jonza.blogg.se men nu är jag tillbaka fast på nouw.com/johannasstyle :D

Elsa Ohrås

Jättefin blogg du har! Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! :)

Alice

Riktigt din klänning!

Amanda Engberg

Åh så roligt med en tag! Får jag sno den? :)
Sv: Tack så mycket!

ebba

åh vad fin klänning!

svar: tack så jättemycket :) kram

Ida Lindborg ♡

Vilken härlig lista! :D

Pauline

så söt klänning! :)

Pernilla Johansson

Den MK väskan vill jag ha :)

Emma

Föredrar bikini jag också! :D Kram

Linnéa

ÄLSKAR den rosa klänningen <3

linah

å, älskar den rosa klänningen:D!!

Sara Ekman

Kul lista :)

Boel

Härlig lista :D

Sara

Twister glassen är såå god :) Ja den värmen vill jag ha nu :)

Madelene

Åh, jag vill också åka till London ! :D
Jätte fin klänning !!

sv: Kul att du gillade tipsen ! :)

Céline

riktigt härlig lista!

johanna

Tar listan om det inte gör något :D

Sarah

Kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: