slide show

Popples

 
Alltsåååå kolla in det här lacket, det är verkligen så himla fint! Har inget liknande i min samling och kommer nog använda den här ofta. Den finns att köpa →här, tänkte också bara säga att jag har inget slags samarbete med LLP och jag får inge pengar eller så när ni klickar in på länkarna.
Jessy

Åh, va gulligt och fint :D

Netti

Asså det där nagellacket måste jag bara ha :-D

ebba

riktigt coolt ju!

svar: tack för tipset, funderar på det faktiskt, att ha alla bilder i svartvitt för vill ha väldigt mycket vitt i mitt rum nu känner jag :) det kostar ju dessutom inget med bilder!
kram

Johanna Davidsson

Så fint det blir!

Linnéa

Fint :)

Ja, Ikea-turen blev superlyckad... nu är det bara packa & flytta som gäller <3

Klara Andersson

sååå otroligt fint naglack!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vilket snyggt nagellack! :)

Céline

men gud så snyggt lack!!

NICOLE

Men himla gulligt alltså! Det här skulle jag kunna tänka mig :D Ser så somrigt och glatt ut :))

sofiaa

Haha, det här lacket ser precis ut som ett spel mina bröder visat mig. Agario heter det. Kul!!

Helen

Älskar dom där naglarna :)

Sofia

Snyggt!!

Sara Ekman

Så fint :)

Anonym

Så läckert! :)

Pernilla Johansson

När du målar på med detta måste du ha en vit grundfärg eller täcker den tillräckligt? Den är fin :)

Svar: nej ingen bas alls :)
Julia

Julia

Sv; Ja det är verkligen kul med bio :) synd bara att man inte är dit så ofta..

Såå snyggt lack! :)

Anonym

wow! galet snyggt ju! :D

Emma

Vilken gullig stil! :)

Johanna Svensson

Wow så fint!! :)

MATILDA ROSQVIST

Gud vad härliga sommarnaglar med färg :D

linah

omg!! älskar't :D

Sanna | Beauty & Design

Näe, vet du vad! Nu ska jag fasiken beställa nåt trevligt från den sidan! Känns som jag tjatat om det så länge nu ;D

Ida ☯ the sky under the sea

Åhhh! Superfint!

Sara

Vilket snyggt lack :)

Ida Lindborg ♡

Åh så fint :)

Elin

Riktigt somrigt o fint! :)
Kram

Vano

OMG så fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: