slide show

Nail art

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Några naglar från hela månaden som jag inte vet om jag lagt upp här eller inte, vill ha allt samlat på bloggen också och inte bara på instagram såå.
ebba

älskar dom första, sååå fina!

svar: tack så mycket :)

Nora Bååth

Dina naglar är ju dröm naglarna, wow :D

Sara

De sista var så otroligt snygga :)

Netti

Åh jag älskar att kolla på dina grymma nagelmålningar och konst :-D

Sara Ekman

Så fina allihopa :)

NICOLE

Så roligt att se dina nagelbilder! :D Du är så duktig!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt coola! :)

Anonym

Sååå fint <3

N

Finaa!!

Boel

Så himla fina :D

Helen

Fjärde uppifrån är riktigt underbara!

Du är verkligen jätteduktig, ska försöka anstränga mig för lite snyggare målade naglar jag med haha, men jag darrar oftast lite så det blir svårt!

lucy

Så snygga :D

Klara Andersson

såå många bilder naglack!

Emma-Väntar tvillingar!

De blå från China Glaze som är först var himla snyggt, vad heter det :)?

Svar: boho blues :)
Julia

MALIN

Du är så himla begåvad!

MATILDA ROSQVIST

WOW säger jag bara! :)

Céline

alltså wow. du är såå himla duktig!!

sara

Allttt är såå snyggt!! :D

Alice

Sjukt snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: