slide show

Månadens design - maj

 
 Vilken är eran favvis?
sara

nummer 6 är min favorit:)

matilda ♥

Såå snygga allihopa! Min favorit är nog 6:an! :)

Madelene

Jag gillar dom alla ! Men kanske nummer 6. :D

sv: Tack. Hon blev super nöjd ! :)

Alice

Men crazyyy snygga allihopa! mina favoriter är kanske 1, 3, 5, 7

Emma

6:an och 8:an är nog favoriterna, men alla är otroligt fina! :)

Sara Ekman

Nr 6 o 8 :)

Ida Lindborg ♡

åh så fint! :D

linah

den längst ner till vänster:D!!<3

Linnéa

Åh, dessa pastellfärger, såååå snygga <3

angelicasvarld.blogg.se

6:an het klart! Grymt snygg!

FrökenTV, bloggen om tv och film

4

sara

Alla var ju så himla snygga!! Kunde inte välja! :D

Pauline

nummer 1 och 6 :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag har alltid svårt att välja men jag gillar dom på bild två lite extra mycket! :)

Netti

Jag gillar alla men om jag måste välja så är nr 5 och 6 mina favoriter :-D

ebba

mimmi pigg är min favorit!
svar: åh tack så mycket :)
kram

Emma-Väntar tvillingar!

Lika fina som vanligt, gillade mest mimmi designen :)

Siri |Diabitfit|

Älskar verkligen nr 4 och 8 :D

Céline

alltså alla är såå fina, du är så duktig!! Min favorit är nog nummer 2, men alla är helt underbara!!

Sara

Nummer 1 och 6 är mina favoriter :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alla är ju bara för fina:)

Sandra Steinick Gustafsson

oj så många söta naglar! Tycker alla är super fina. Jag går och fixar mina naglar hela tiden och har alltid lika svårt att bestämma mig för vad jag vill göra. Men alla dessa var ju jätte söta, bra inspo!

Emelie

NUmmer tre är min favorit!

"Jag är för ett samhälle där allas röster får höras. Därför har jag en blogg där alla får synas och skicka in sina egna texter, känslor och tankar! Vill du veta mer? Klicka dig gärna in på bloggen och skicka in din text! :)”

Ida ☯ the sky under the sea

Nummer två och sex tror jag. Men cupcakesen var skitsöta med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: