slide show

Ljusare toppar

 
Kom på att jag glömt visa min nya hårfärg, var och fixade det i måndags! Det är ingen superskillnad men jag gillade det som det var innan förutom att det behövde fräschas upp lite så nån cm i topparna försvann och så blekte vi det. Varken för eller efter bilderna ger håret en riktig rättvisa men men, jag är iallafall supernöjd!
Klara Andersson

såå fint!

rememberthiis.blogg.se

Snyggt!

ebba

blev ju jättefint!

svar: tack så mycket :)
kram

Det blev jättefint :)

Netti

Det blev jättefint :-D

Svar: tack! :D
Julia

Pernilla Johansson

Snyggt :)

Nora Bååth

Gud vad fint resultatet blev :D

Svar: tack :D
Julia

Annelie

snyggt! :)

Emma

Det blev otroligt fint! :)

Svar: tack! :)
Julia

Amanda Engberg

Åh så fint! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Det blev verkligen superfint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: