slide show

Neutrino

 
Här är ett till lack som jag testade för 2 eller säkert 3 veckor sen nu, måste lära mig att lägga upp alla inlägg på en gång istället för att vänta 100 miljoner år haha. Här ovan ser ni iallafall starrily - neutrino, ett svart lack med en massa glitter i, kommer säkert vara perfekt som en bas till galaxdesigner. Tror jag målade på 2 lager, formulan var bra iallafall!
 
Btw, har en tävling på min instagram i samarbete med todiefor, ni vet dom där supersöta bikinisarna? Var gärna med och tävla (tävlingen pågår bara på instagram) häääär!
MALIN

Så snyggt!! Speciellt med glittret :)

Ida Lindborg ♡

å så fina!

Sv: Jaa, har varit jättemys! :D

Johanna Svensson

vad fint, älskar när det glittrar :)

Lina

Gud så snyggt! Älskar verkligen mörka naglar!

Netti

Jättefin färg! :-D

Pernilla Johansson

Riktigt snyggt nagellack i min stil...

SV. ja det nagellacket är snyggt från Zoyas senaste, skall köpa det sen...

JUNITJEJ

Vilka snygga naglar!

ebbae

åh så snygga, perfekta på nyår typ ju :)

svar: tack så mycket :D kram

NICOLE

Jättesnyggt verkligen :)

Céline

så snyggt lack!!

Nora Bååth

Så snyggt med glitter på svarta naglar!

Klara Andersson

såå cool färg

Amanda Engberg

Grymt snyggt! :)

Sanna | Beauty & Design

Det där var supersnyggt! :)

Sara Ekman

Fint :)

Anna

Åh vilka fantastiska naglar!

N

Åh snyggt!

Karin

Supersnyggt! Var har du köpt det någonstans? :)

Svar: livelovepolish.com :)
Julia

Celine

Shit så snyggt! Hur mycket kostar det lacket?

Svar: den kostar 12 dollar :)
Julia

Linnea

Åh snyggt 😊

Boel

Gud vad snygga :D

VERONICA - fashion blog

Åh så läckert! Supersnyggt :) Kramar!

sara

Såå fint!! :D

Emma Grann Fotografi

Fint!!

opie

Vad tycker du om China Glaze? :)

Svar: jag älskar china glaze :)
Julia

Emma Engström

Så häftigt lacket är! :) förstår att det är perfekt till galaxdesign!

Liborius

Åh vilka fina!

Helen

Vart köpte du de? Fanns de ljusa färger med glitter :)

Svar: livelovepolish.com :)
Julia

sabina

fint! kan du lägga upp då du gör med vita naglar? :)

Emelie

Men åh så fint :)

Olivia Ward's blogg

Du har alltid så vackra naglar och färg på dom! <3

Sara

Så läckert!

hjjonsson.blogg.se

Såå snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: