slide show

Mermaid

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Idag hade jag äntligen tid för lite nailart, har bara målat naglarna 1 gång typ den här veckan och haft samma färg i flera dagar, händer inte ofta haha. Dagens naglar ser iaf ut såhär, har inte ens lagt upp dom på insta än.
Nagellacken jag använde är från isadora, från flera år tillbaks så dom är nästan slut men visst är dom fina? Älskar den gröna! Dom finns säkert inte kvar i butik längre men om dom finns måste jag köpa den gröna igen, har helt glömt bort hur fin den är. Dazzling ocean och dazzling acqua heter iallafall lacken och dekorationerna kommer från dailycharme.com.
Emma Engström

Underbart fina, skulle gärna vilja ha såna! :)

Johanna Svensson

vackert :)

Life of Johanna

Snyggt

JUNITJEJ

Vilka snygga naglar!

Netti

Riktigt läckert tjejen! :-D

Linnea

Åh, sååå fin färg :)

NICOLE

Så coolt :) Jag skulle såååå gärna vilja gå och fixa mina naglar igen nu men får inte ha det på jobbet... :(

Karin

Så otroligt häftigt! Grymt snyggt, precis som vanligt när du lägger upp :)

Sara Ekman

Superfina : )

ebbae

så himla fina! måste kolla in din instagram.

svar: åh tack så mycket :D kram

MALIN

Läckert!! Passar ju bra nu till sommaren :)

N

Jättefina!

Rebecka

Oj vad duktig du är! Så fint :)

Alice

Du är verkligen en stor inspirationkälla till mig som älskar att hålla på med naglar också! Så snygga!

Svar: vad roligt, tack :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: