slide show

Månadens design - juni

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Några naglar från juni, har ni någon favorit? Mitt favoritlack ser iaf ut att vara china glaze - glow with the flow, den rosa som är med på 3 av bilderna, älskar den! Hade btw tänkt göra en liten video med mina china glaze lack, alltså visa upp alla och så om det nu ens är intressant?
lucy

ALLA var snygga !

Erica

Tycker den turkosa var väldigt fin! De andra med, men den är nog min favorit. :)

MALIN

Jag älskar sjuan och åttan! Så himla läckra!!

Ida Lindborg ♡

åh så fina :)

Sv: Tack så mycket :)

Klara Andersson

trean asåå wow!!!!!

Vanessa andersson

såå fina :D

Linnéa

Så snygga - 1:an är nog min absoluta favvis <3

NICOLE

Åh tvåan =D

ebba

så himla många fina, älskar de två första!

svar: ja men verkligen :) kram

Emma Engström

Det är verkligen svårt att ta ut någon favorit för allt du gör är så snyggt! Men trean är väldigt häftig :)

Skogsraah ☾

Grymma! Jag gillar de sista bäst :)

Alice

Åh, älskar nr 1 och nr 8!

Pernilla Johansson

Jag gillar 3, 4 och 7... :)

Sara Ekman

Nr 4 :)

Amanda Engberg

Så fina! Favoriten var nr 2 :)

Så duktigt!

Imorgon kommer det även upp en enkel tävling där du kan vinna ett solpuder från YAG minerals. Det kommer finnas fem vinnare och vara enkelt att vinna. Om du är intresserad! :*

Sara

Så duktig du är :)

Clara

Så läckert med melonnaglar!

Netti

Jösses vad läckert och den allra första är helt klart min favorit! :-D

Felicia

gud va snygga designer. 8an med vattenmeloner var min favorit av dessa! :D

Sanna | Beauty & Design

Första och sista är heeelt magiska Julia :) Mums, blir typ sockersugen av att titta på dem ;)

Ellen Gräntz

Så sjuuukt fina naglar! Duktiga du :)

Sara

Supersnygga naglar :) Roligt med en video med :)

Boel

7:an är to die for! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Såå snygga! :)

MATILDESIGN

Åh, älskar alla naglarna! Nail art är så roligt! Du är så HIMLA duktig! :D

Svar: det är superkul, tack! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: