slide show

LONDOOOON

 
Imorgon åker jag till london, wihooo! Är så himla taggad (mest inför shoppingen hahah), det ska bli så kul! Har tidsinställt ett nagelinlägg på lördag, hann inte fixa fler men checka in det och så hörs vi när jag är hemma igen. Måste försöka komma på vad jag ska packa nu, är sämst på att packa för har alltid beslutsångest om vad för kläder jag ska ha med men det här är ju en shoppingresa så vill ju ta med mig så lite som möjligt så det finns plats för allt nytt och när jag kommer hem måste jag rensa garderoben!
Ebba

Men åh vad kul!
Svar: ja riktigt mysigt :) kram

NICOLE

Åh vad kul :D Ha det så bra!!

Sarah

Kul :)

Linn Strömberg

Åh vad avis jag blir! Vill också dit

Malin Thorell - hobbyfotograf

Åh va roligt :D

Alice

Åh vad roligt! hoppas du får en grym resa!

Ida Lindborg ♡

men ååh vad kul, hoppas du får det fantastiskt :D

Amanda Engberg

Åh så roligt! :)

N

Älskar London!!

Pernilla Johansson

Kul med London, ha så kul, jag sitter i Amsterdam just nu. :)

Sanna | Beauty & Design

Åh gud vad roligt, hoppas att du får en superbra resa! :)

MALIN

Vad kul med London! Shoppa för mig också vettja ;)

Celine

Åååh så kul! Själv åker jag dit om en månad!

Rebecka

Gud vad roligt med London!

Ida | the sky under the sea

Åh så kul med London! Du får ha det så bra!

Linnea

Åh, ha sååå kul i London 😊

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med London! :D

Emelie

Åååh, så kul! Hoppas att du har en underbar resa :D

Sara Ekman

Ha så kul i London, underbart där! :)

Sara

Åh så underbart med London :) Jag är med sämst på att packa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: