slide show

London shopping - del 1

 
Köpte två st parfymer inne på VS! En 50ml och en mindre som är perfekt att ha med sig i väskan när man ska nånstans. Båda luktar så himla gott!
MATILDA ROSQVIST

Jag dööör för deras dofter och val av utseende på parfymer! Sååå fint och kan bara tänka mig hur gott dom här luktar :) Smart med en liten också!

rememberthiis.blogg.se

Najs :D

Amanda Jönsson

Åh va kul med nytt!
Vad kostade den stora?

Svar: 48 pund tror jag, nåt sånt :)
Julia

Linn Strömberg

Häriga köp! Jag älskar VS's parfym tease

Linnea

Åh, måste luktas på nån gång :-)

MALIN

Har hört väldigt gott om deras parfymer!

Alice

Jag äääälskar VS parfymer!

Malin Wederberg

Åh jag vill också shoppa på VS! :D

Emma Engström

Scandalous luktar så gott! :)

Johanna Svensson

kul med lite nytt :)

NICOLE

Kul med nya parfymer :) Fick en ny idag jag med :)

Isabelle Johansson

Roliga saker du köpte :D

Netti

Den där doftar verkligen så himla gott! :-D

Louise - vitmossa

Nice!!

sara

Så läckra parfymer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: