slide show

London - del 2

Dag 2 vaknade vi upp till fint väder, perfekt eftersom vi skulle till london eye!
big ben.
london eye. sjukt stor!
london med charing cross stationen.
tog typ en miljon bilder på big ben hehe..
nästa gång jag åker till london skulle jag vilja gå lite närmare alla skyskrapor, älskar ju skyskrapor.
det var inte så lätt att få bra bilder för så fort det blev bra ljus speglades det så mycket så dom bilderna som egentligen blev bäst med ljuset syns kläderna på alla som stod brevid. men det var dom bilderna från london eye som jag tänkte visa upp nu, kanske blir några till i nästa del. efter det fortsatte vi iallafall mot buckingham palace men mer om det sen.
Sanna Eriksson

Underbara bilder! :D

Pernilla Johansson

Den bron vid Big Ben minns jag att jag gick över, som sagt det var 1989 jag var där, kul att se dina fina bilder...

Johanna Svensson

Fina bilder, ser fint ut där! :)

johanna

Fina bilder =)

Klara Andersson

såå fina bilder!

NICOLE

Åå så härliga bilder :))

Sara Ekman

Utsikten är så fin därifrån :)

Anonym

Ni verkar verkligen ha haft tur med vädret :) Skönt!

Svar: ja typ förutom första dagen och sen regnade det lite annars också men gjorde inte så mycket :)
Julia

Amanda Jönsson

Så fina bilder!

N

Vill så gärna tillbaka!

Amanda Engberg

Åh så fina bilder! :)

Emilia

Jättefina bilder! Jag saknar London så himla mycket, jag var där för ungefär en månad sedan och det var helt underbart. Kram ♡

Linnéa

Åh, jag känner igen mig så <3

Julia

Åååh men vilka härliga bilder!! Jag vill också till london och fota allt fint som finns där :)

sara

Åh så fina bilder, vill verkligen åka tillbaka dit snart! :)

Emma

Jätte fina bilder! Saknar London enormt mycket nu :)

Sara

Det ser verkligen helt underbart ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: