slide show

London - del 1

Kom hem från london i natt nångång runt 1-2 tiden, somnade på en gång och var heeelt död imorse när jag gick upp och är supertrött nu men vilka underbara dagar jag och mamma haft där, vi båda blev helt förälskade i staden! Jag tyckte inte att london var lika bra som NYC men för mig så slår inget new york haha men jag vill verkligen tillbaks dit.
 
vi flög från arlanda till heathrow med sas, resan tog ca 2,5 timme. gick väldigt fort och smidigt så det var skönt.
hotellet vi bodde på hette doubletree by hilton marble arch (långt namn haha) och det var verkligen jättefint med superbra läge, 2 min från oxford street och stationen marble arch. rekommenderas!
efter att vi slängt in väskorna på rummet gav vi oss ut på londons (regniga!) gator, sprang in på primark (mycket dålig idé) för att köpa ett paraply för vi hade bara tagit med oss ett och jag ville ha ett eget. men primark är ju som ni säkert vet heeelt galet med folk överallt men speciellt nu när det regnade var det ännu mer folk, kunde knappt röra på mig en cm haha så haffade ett paraply, stod i kö i 14 år och sen gick vi ut därifrån.
efter att gått runt lite tog vi en pizza på pizzahut, det var jättegott men lite överdrivet mycket mat till bara mig och mamma haha, vi valde 'share' och trodde det skulle vara lagom till oss hehe.
sen fortsatte vi vidare mot victorias secret såklart, där inne gick jag loss haha hittade massor med fint. har precis packat ur min resväska så så fort det blir bättre väder ska jag börja fota shoppingen.
tog inte så mycket bilder första dagen pga vädret men resten av dagarna var vädret helt okej så då blev det mer bilder, slänger upp dom så fort jag sorterat/redigerat osv.
matilda ♥

Åhh, jag vill med till London, verkar vara en sån mysig stad! :)

Klara Andersson

förstår att du vill tillbaka

Anna

Åå jag vill också åka till London, framförallt för att shoppa med en kompis!

Ida | the sky under the sea

Så kul! Tycker inte heller något kan slå NYC, men London är mysigt och skulle vilja åka dit igen :)

Skogsraah ☾

Åh vilken rolig resa :)

Louise - vitmossa

Så härliga bilder, ni verkar haft en fin London tripp :)

Amanda Jönsson

Så kul!
Vill också åka till London någon gång! Stor dröm verkligen :)

Linn Strömberg

Åh vad jag vill till London!

Pernilla Johansson

Spännande att få se vad du har shoppat :)

Malin Wederberg

Härligt det ser ut!

Isabella Huynh

vilka härliga bilder :)

Linnéa

Åh, där var jag i april <3

MALIN

Så kul med London! Hoppas ni har haft det bra :)

NICOLE

Åh vad härligt :D

MADDISENJ.SE

Åh VS! Måste ta mig till London vid tillfälle

Alice Lindström

Åh London är riktigt fint!

N

Åh älskar London!

Sara Ekman

London är såååå mys :)

Amanda Engberg

Så härligt det ser ut! :)

Sanna | Beauty & Design

Åh, London älskar jag verkligen :) Fina bilder också. Vi bodde också på Hilton när vi var där sist, fast den som ligger i Kensington :)

linah

va kul att du fått åka dit:D!

sara

Åh vad jag vill åka tillbaka dit, älskar verkligen den staden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: