slide show

Snowflakes

 
Målade dom här naglarna i lördags när det var snöstorm så tyckte dom passade bra då haha men även idag har dom matchat vädret för det har snöat ännu mer men nu har det börjat regna istället, åh det värsta med vintern är slask, hatar det! Men iallafall vad tycker ni om naglarna?
Alma

Du är sjukt duktig på att fixa naglarna hur lärde du dig det? :)

Svar: övat massor haha :)
Julia

Emelie

Så otroligt fina naglar!!

Henrietta Nylund

Så himla fina!

Ida

Superfina! :)

malin

gud så snygga naglar!! :)

NICOLE

Jättefint! =) Jag gillar såna här ljusa, diskreta och fräscha!

Jessica

Supersnygga naglar! :)

milina.blogg.se

Åh älskar dom! :)

Svar: tack tack :)
Julia

Linnéa

Åh dom naglarna vill jag ha <3

snyggt

Charlotta Hägg

Sv: Ja, jag också! Fick parfymen av min syster i julklapp och den luktar himmelskt gott :)

Alltså gud så snygga naglar! Den där snöflingan du har på ringfingret är ju bara WOW! SÅÅ snygg :D

Ida ☯ the sky under the sea

Sött :)

Sara

Som vanligt - SUPERSNYGGT !!! :) Du är grym :)

Svar: tack så mkt! :)
Julia

Boel

Så fina :)

Sv: Tack!

Jenny Karlsson

Så snyggt, känns som jag säger det om alla dina naglar du lägger upp men du är sååå duktig!

Antonija

gud vad duktig du är! såå fina!

♀ THE REVOLT ♀

Här är det massa slak med >.< bluuuh!

Jag tycker de ser jäääättefina ut!:D

Emelie

Riktigt söta naglar! :D

Sara Ekman

Jättesöta :)

Emma @the Nailpolish Saga

Supertjusigt! har du målat det för hand?

Svar: japp :)
Julia

Cajsa

så himla fint! :D

Emelie

Jättefina!
Vart köper du alla dekorationer? :)

Svar: gjorde nyss ett inlägg om det, och så från ebay med :)
Julia

Ninni - Vimsiga mamman

Sv. tack så mycket :))
Så fina!

Emmy Lam

Åh vad fint! Tre av mina självklara favoritfärger (vitt och silvrigt vet jag inte om det räknas som färg men) :D

Svar: jodå dom räknas tycker jag och det är mina favoritfärger med haha :)
Julia

Beatrice Johansson

Så himla snygga!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Annie Bergström

riktigt fina, va duktig du är! kram :)

ellinor.

sv; Tack så jätte mycket :D

Emelie

Så fint!

Malin Wederberg

Finâ! ^^

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: