slide show

New version

 
Ett par naglar som jag målade häromdagen, blev en ny version av USA's flagga hehe.
♀ THE REVOLT ♀

Blev snyggt!!!:D Som alltid ^^

- Caroline

Riktigt snygga. Vilket jobb med stjärnorna haha :)

i vätan på lilla J ❤️

Men WOW! Hur målade du dom? SUPER snygga!! :D

Svar: med en tunn pensel :)
Julia

Agnes

Superfint!!

Brownsugar

FAB!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så söta de blev:)

Anna

Jättefina :D

Elin karlsson

Vad duktig du är på att måla dina naglar! Mycket fina :)

NICOLE

Fint =)

milina.blogg.se

så fina :)

Henrietta Nylund

Åh så fina! Målar du alltid på egna naglar eller målar du på lösnaglar? :)

Svar: det är inte mina egna, jag förlänger dom själv med gelé :)
Julia

Lovisa Magnusson

Otroligt fint :D

Sara

Åh så oroligt snyggt det blev :)

Pernilla Johansson

Snyggt :)

emiza

fina

Emelie

Åh vad fina de blev! Önskar jag hade tålamod till att lära mig att måla/göra naglar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: