slide show

More to explore

 
Idag testade jag mitt 4:e och sista CG lack från road trip kollektionen, den här heter 'more to explore' och är ett korall/persikofärgat lack, det beror lite på ljuset men jag tyckte verkligen om den här, känns som en färg jag kommer bära mycket i sommar för det kommer bli sååå fint när man är brun, love it! Jag använde 3 lager+top coat men det var inga problem med formulan, det räcker säkert med 2 lager också om man har kortare naglar. Vad tycker ni om färgen?
Jolin Berg

Snyggt! :)

Henrietta Nylund

Så himla fin färg!

Celine

Såååå snyggt!

Linnéa

Åhå, såååå snyggt <3

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där var en riktigt riktigt perfekt färg!

NICOLE

Fint =)

Elin

så fina naglar! såna skulle jag vilja ha utomlands :D
sv: verkligen :)!

ebba

Shit! Riktigt snyggt!!

Pernilla Johansson

Fint nagellack. :)

Sara

Förstår inte hur du kan göra så snygga naglar ! Verkligen läckert :)

Katta

Snyggt! Färgen var jätte fin :)

Malin

Vill också kunna måla så snygga naglar dom du, funderat på att börja jobba som nagelstylist? :)

Svar: nää, jag gjorde det förut men tyckte inte riktigt det var min grej :) vill bara göra på mig själv/kompisar.
Julia

Daniella

Det är n jättefin färg, den passar verkligen våren och sommaren!
Sv: Ja precis, inget jag tänkte på idag faktiskt, men gud jag blev så irriterad haha :p
Kram!

Kattis

Tyckte lite mer om förra nyansen (den blå) men håller med om att denna nog kommer bli grymt snygg mot en solbränd hud!:)

Sara Ekman

så fint med solnedgången :)

Frida

Oj så fina!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, den där färgen var super snygg. Satt superfint på naglarna! :)

- Caroline

Underbar färg! Perfekt till en snygg bränna :D

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: